Společnost Mělnická zdravotní, a. s. zpracovává všechny osobní údaje a citlivé osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a dalšími právními předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů v souvislosti s provozováním zdravotnického zařízení.
Veškerá Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů můžete uplatnit na e-mailové adrese: dle následujícího postupu.
Vyřizování požadavků – postup
Způsob, jakým může subjekt údajů podat požadavek v rámci společnosti Mělnická zdravotní, a.s..
Formy podání:
a. písemné – požadavek je zaslaný nebo předložený v písemné formě a řádně podepsaný. Za podání písemného požadavku, se považuje i požadavek zaslaný faxem, je-li podepsaný.
Písemný požadavek lze podat i jinými prostředky dálkového přenosu dat (e-mailem, datovou schránkou). Takový požadavek musí subjekt údajů doplnit písemně nebo verifikovat elektronickým podpisem ve lhůtě stanovené Mělnická zdravotní, a.s.. V takovém případě se na požadavek hledí jako na písemně podaný, a lhůta jeho vyřízení se počítá ode dne doručení prostředky dálkového přenosu dat, případně poštou.
b. ústní – pokud subjekt údajů sdělí svůj požadavek verbálně jakémukoli zaměstnanci Mělnická zdravotní, a.s., je tímto zaměstnancem odeslán na sekretariát Mělnická zdravotní, a.s.. Zde pak asistentka ExCom Mělnická zdravotní, a.s. požadavek sepíše.
Po pracovní době sekretariátu je každý zaměstnanec, který přijal ústní stížnost, povinen sepsat záznam o ústním podání požadavku a v nejbližším možném termínu je jej povinen předat asistentce ExCom Mělnická zdravotní, a.s. k evidenci a přešetření.
Po sepsání záznamu předá zapisovatel subjektu údajů jeho kopii, upozorní subjekt údajů, že již o přijetí požadavku nebude obesílán a že lhůta pro vyřešení požadavku je 30 kalendářních dnů.
Pokud stěžovatel není spokojen s řešením svého požadavku na místě, je odkázán k odeslání svého požadavku písemně k rukám provozního ředitele Mělnická zdravotní, a.s.
c. telefonická – telefonické požadavky přijímá pouze sekretariát ředitelství na tel: 251 116 604, kdy zaznamená požadavek krátkým zápisem a zajistí kontaktní údaje. Nerozhodne-li provozní ředitel Mělnická zdravotní, a.s. jinak, pracovník sekretariátu požádá subjekt údajů i o podání písemné stížnosti. V mimopracovní době sekretariátu personál, který přijímá telefonickou požadavek, sepíše písemný záznam o ústním podání požadavku, včetně kontaktních údajů a zajistí předání na sekretariát Mělnická zdravotní, a.s. v nejbližším možném termínu.
U písemného a telefonického podání je nutno ztotožnit osobu žadatele, a to způsobem, který prokáže jeho identitu. Možností je předložení občanského průkazu při osobní návštěvě, či ověřený podpis, zaručený elektronický podpis nebo podání osobní datovou schránkou u písemného podání.
Lhůta na vyřízení požadavků souvisejících s ochranou osobních údajů, resp. odeslání vyjádření provozního ředitele Mělnická zdravotní, a.s. o závěrech šetření, je 30 kalendářních dnů od doručení požadavku či sepsání protokolu o ústním podání požadavku.
V závažných případech, kdy není možné požadavek vyřídit, lze lhůtu prodloužit až o dalších 30 kalendářních dnů. O tom bude žadatel písemně vyrozuměn.
Požadavky mohou subjekty údajů podat 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.