Písemná stížnost – stížnost zaslaná nebo předložená v písemné formě a řádně podepsaná. Za podání písemné stížnosti se považuje i stížnost zaslaná e-mailem, faxem, je-li podepsaná.
Adresa pro podání písemné stížnosti:
Mělnická zdravotní, a. s.
Nemocnice Mělník
sekretariát
Pražská 528, 276 01 MĚLNÍK
fax: 315 639 110
Telefonická stížnost – přijímá recepce nemocnice na tel: 315 639 111. Tato stížnost bude přepojena na sekretariát ředitelství tel: 315 639 101, který následně zaznamená stížnost krátkým zápisem včetně kontaktních údajů stěžovatele. Podaná stížnost bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího obdržení.
Ústní stížnost – pokud je to s ohledem na charakter stížnosti vhodné, stěžovatel může stížnost podat ústně jakémukoli zaměstnanci nemocnice. Tento zaměstnanec stěžovatele odkáže na sekretariát ředitelství nemocnice, kde je učiněn krátký zápis s podpisem stěžovatele. Po pracovní době sekretariátu ředitele je nutné doporučit stěžovateli podat stížnost písemnou formou.